ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ, ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ & ΥΓΕΙΑ

 

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ, ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ & ΥΓΕΙΑ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ, ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ & ΥΓΕΙΑ
Η Ελένη Νιάρχου, υποψήφια βουλευτής της ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ, στην εκπομπή “ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ … Ε.ΣΥ.;” με τον Κωνσταντίνο Κανελλόπουλο.
Ο ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ (460-370 ΠΧ) ΥΠΗΡΞΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΕΡΙΕΛΑΜΒΑΝΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ.
ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΕΒΑΙΑ ΤΙΜΟΥΣΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΗΝ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ. ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΙ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΠΕΡΙΠΟΥ 7-8 ΧΡΟΝΙΑ ΖΩΗΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΟΣΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΘΙΣΤΙΚΗ ΖΩΗ.
ΌΜΩΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΟΤΙ ΠΕΡΑΝ ΕΝΟΣ ΟΡΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗΣ Ή ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΡΑΦΕΙ. Η ΥΠΕΡΒΟΛΗ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΑΘΛΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ, ΑΥΤΟ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΡΟΔΙΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΣΥΧΝΟΤΕΡΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΑΡΡΥΘΜΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΝΕΥΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΜΥΟΣΚΕΛΕΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.
ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΟΛΕΣ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΕΣ ΕΥΕΡΓΕΣΙΕΣ ΤΗΣ ΑΘΛΗΣΗΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΟΥΝ ΜΕ ΜΕΤΡΙΑ ΕΝΤΑΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ.
ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΡΟΑΓΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ. ΤΑ ΧΗΜΙΚΑ ΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ, ΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ, ΟΙ ΠΡΩΤΕΪΝΕΣ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΟΥΝ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΕΝΑΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΣΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΩΤΟΙ.
ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΞΤΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΔΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΕΞΑΡΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΝΑ ΜΕΤΑΠΙΠΤΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΥΨΗΛΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ. ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΟ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΤΡΑΤΡΕΨΕΙ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΣΤΙΑΖΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΖΩΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΞΙΕΣ & ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΟΡΙΖΑΝ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ.
Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΙΣΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΑΝ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΔΙΔΑΧΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ, ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΑΠΛΩΧΕΡΑ ΟΛΗ ΤΟΥΣ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΩΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΗ ΑΜΙΛΛΑ.
ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΧΑΡΑΞΑΝ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΘΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΖΩΠΥΡΩΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΑ ΜΕΛΛΟΝ ΠΟΛΛΑ ΥΠΟΣΧΟΜΕΝΟ ΑΦΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΥΓΙΕΙΣ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.

1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.

ΠΗΓΗ

https://www.e-synews.gr/wp/2021/12/31/athlitismos-protathlitismos-amp-ygeia/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια